רשימת קניות לגיל שנה פלוס

ריכזנו עבורכם רשימה עם כל הציוד הנדרש לפעוט מגיל שנה. מוצרים שיהפכו את הבית לבטוח יותר, משחקי התפתחות לגיל שנה ועוד המון ציוד שימושי לגידול פעוטות.

מה בכתבה?

בטיחות

הפכו את הבית לבטוח יותר עבור ילדכם.

נועל ארון ומגירות

נועל ארון רב תכליתי מונע מהילד לפתוח ארונות, דלתות, מגירות, מקרר וכו'. נצמד למשטח עם דבק דו-צדדי שאינו משאיר סימן.

מחיר: 39 ש"ח

לחצו כאן לרכישה

שער בטיחות 68-112 ס"מ

השער ניתן לכוונון וכולל 2 פאנלים המתאימים לפתח ברוחב 68-112 ס"מ, וגובהו 68 ס"מ. הפתיחה הדו-כיוונית (פנימה או החוצה) הופכת את השער הזה לתוספת פרקטית לביתכם, עם פתיחה ונעילה ביד אחת. ניתן למקם את השער בכל רחבי הבית ללא צורך בהרחבות, והוא מעולה עבור פתחי דלתות, מסדרונות ומדרגות.
תואם לתקן האירופי EN 1930:2011 – נועד לספק הגנה לילדים מתחת לגיל 24 חודשים.

מחיר: 315 ש"ח

לחצו כאן לרכישה

מדבקות אמבטיה נגד החלקה

10 יחידות מדבקות נגד החלקה משנות צבע לפי טמפרטורת המים. ככל שהמים חמים יותר הצבע דוהה יותר – מספק אינדקציה לחום המים. התקנה פשוטה באמצעות הדבקה.

מחיר: 29 ש"ח

לחצו כאן לרכישה

גדר פעילות מתקפלת לתינוקות וילדים

גדר פעילות מתקפלת לתינוקות וילדים גודל בינוני (דגם ינשוף מבית Hilis). הגדר כוללת 18 חלקים: 16 צלעות + שער + לוח משחקים + טבעת סל מתכווננת למספר גבהים + קליעת חישוקים. הגדר פעילות מתקפלת וניתנת לאחסון בקלות ובמהירות,לגדר פעילות עיגולי ואקום בכל חיבור בין 2 צלעות המצמידים אותה לריצוף קרמיקה חלק ומנגנון לנעילת הצלעות לצורך קיבוע הצורה.

ניתנת לסידור בצורת ריבוע – 179*179 או בצורת מלבן – 143*216

מחיר: 699 ש"ח

לחצו כאן לרכישה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא באתר

רוצים לדבר איתנו?

עוד באתר בייביטוק

הזמנת תחתונים לילדים

מי שצריכה תחתוני בנות מעולים, ממש יפים וגם זולים. הגדולה שלי היתה איתם שנתיים ועכשיו אני מעבירה לקטנה. שימו לב שהמידות קטנות אז קחו מידה

קרא עוד »
אריזת ציוד לחופשה עם תינוק

רשימת ציוד לחופשה עם תינוק

הנה רשימה של ציוד תינוקות חיוני לחופשה, הכוללת פריטים כלליים ופריטים ספציפיים לטיסה: פריטים כלליים פריטים ספציפיים לטיסה טיפים לאריזת ציוד לתינוק לחופשה אני מקווה

קרא עוד »
קסילופון

השוואת קסילופונים לפעוטות

קסילופון הוא כלי נגינה פשוט וקל לנגינה, אך הוא יכול לייצר מגוון רחב של צלילים. בשל כך, הוא נחשב לכלי נגינה מצוין לילדים, כולל תינוקות.

קרא עוד »