קבוצות פייסבוק לאמהות – הרשימה המלאה

הכי חשוב בהורות, זה לא לעבור את זה לבד. היום, בעידן הדיגיטלי, הרבה יותר קל להיות ביחד. יש המון קבוצות פייסבוק שמיועדות להורים חדשים או ותיקים. ריכזנו לכן את המיטב.

מה בכתבה?

רשימה של קבוצות פייסבוק לאמא המתחילה. במידה ולא ציינתי אחרת, הקבוצה מאשרת רק נשים.

תשעה ירחי לידה – הריון ביחד❤

הקבוצה לאמהות, לנשים בהריון ולכל מי שיש מוצר או שירות מנצח עבורן. הקבוצה סגורה לנשים בלבד להתייעץ, לשתף, ללמוד, לקטר, לקנות , לצחוק ,לבכות ולקבל כתף.

לחצי כאן לכניסה לקבוצה

מאמאדע: הורות מבוססת-מדע

מטרת הקבוצה היא לחלוק מידע מבוסס-מדעית בנוגע להורות וגידול ילדים הלקוח מתוך מגוון רחב של עולמות: מדעי המוח, פסיכולוגיה, אבולוציה, זאולוגיה ואנתרפולוגיה. החזון של הקבוצה הוא להוציא את המדע הרלוונטי להורות ממחשכי ה-google scholar, ולהביא אותו אליכן- נגיש וברור, אך עם זאת מדויק ואמין. זו לא קבוצת הורים שמטרתה לתת עצות, אלא להגיש לכן את העובדות כפי שהן, לפתח חשיבה ביקורתית ולעורר מחשבה ודיון. 

שימו לב – הקבוצה מיועדת לאבות, לאמהות ולכל מי שמתעניין בהצצה מדעית לפלא של גידול ילדים.

לחצ.י כאן לכניסה לקבוצה

מאמאצחיק

אם אתם בטעות לא אחת מ-762 אלף האמהות שבקבוצה – עכשיו זה הזמן להצטרף. אבל רק אם את חזקה בהומור ויודעת לא לשפוט אמהות ובנות זוג עייפות. אם רק עכשיו את מגלה את הקבוצה, תכיני את עצמך לשוטטות של שעות בין פוסטים של אמהות, שממש כמוך, עייפות.

לחצי כאן לכניסה לקבוצה

מניקות מעניקות

קבוצת 'מניקות מעניקות' נפתחה על מנת לשמש ככתובת לכל מניקה שזקוקה להכוונה, תשובות לשאלות, עידוד ותמיכה בכל מה שקשור לכל נושא ההנקה. הקבוצה מורכבת מנשים מניקות בעלות ניסיון, יועצות הנקה ומניקות באשר הן. זה המקום לשאול שאלות ולקבל תשובות!

לחצי כאן לכניסה לקבוצה

המתכוניה – מתכונים לתינוקות

המתכוניה היא הבית לספר סיפור פשוט על אוכל. קבוצת פייסבוק בה תוכלו לקחת רעיונות למתכונים לקטנטנים וגם לשתף את המתכונים שלכם. הקבוצה מנוהלת על ידי דיאטנית קלינית לתינוקות פעוטות וילדים.

אבהות גם מוזמנים!

לחצ.י כאן לכניסה

אמהות משקיעות

הקבוצה קמה במטרה לתת במה לכל המשקיעניות שמעוניינות ללמוד, ללמד ולקבל רעיונות שונים ומגוונים. הקבוצה היא המקום להעלות תמונות של יצירותיכן, ההשקעות המגוונות שעשיתן ולתת השראה לשאר הקבוצה. תחת הכותרת "אמהות משקיעות" ישנן סוגים רבים של השקעה- החל מימי הולדת, אירועים בגן ובבית הספר ועד ארגון חופשה מרתקת למשפחה.

לחצי כאן לכניסה לקבוצה

פשפשוק – לתינוק ולילד

קבוצת פשפשוק לתינוק ולילד מרכזת ומעלה מוצרי יד שניה לתינוקות ולילדים, כמו כן ניתן להתייעץ, לשתף ולחוות דעת בכל נושא המשויך לתינוקות וילדים (תנצלו את זה).

אבהות גם מוזמנים!

לחצ.י כאן לכניסה לקבוצה

אמהות מלבישות בסטייל

הקבוצה הזאת נועדה כדי לשתף יחד את הסטייל המהמם של הקטנים שלנו תהנו ותקבלו השראה . מטרת הקבוצה היא לשתף על מבצעים ואפילו אתרים לקניה בטוחה .

לחצ.י כאן לכניסה לקבוצה

קבוצות פייסבוק נוספות לאמהות

יש קבוצות פייסבוק נוספות לאמהות שפספסנו? כתבו לנו בתגובות.
מוזמנים להיות חלק גם בקהילה של בייביטוק – בקבוצת וואטסאפ ובקבוצת טלגרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא באתר

רוצים לדבר איתנו?

עוד באתר בייביטוק

הזמנת תחתונים לילדים

מי שצריכה תחתוני בנות מעולים, ממש יפים וגם זולים. הגדולה שלי היתה איתם שנתיים ועכשיו אני מעבירה לקטנה. שימו לב שהמידות קטנות אז קחו מידה

קרא עוד »
אריזת ציוד לחופשה עם תינוק

רשימת ציוד לחופשה עם תינוק

הנה רשימה של ציוד תינוקות חיוני לחופשה, הכוללת פריטים כלליים ופריטים ספציפיים לטיסה: פריטים כלליים פריטים ספציפיים לטיסה טיפים לאריזת ציוד לתינוק לחופשה אני מקווה

קרא עוד »
קסילופון

השוואת קסילופונים לפעוטות

קסילופון הוא כלי נגינה פשוט וקל לנגינה, אך הוא יכול לייצר מגוון רחב של צלילים. בשל כך, הוא נחשב לכלי נגינה מצוין לילדים, כולל תינוקות.

קרא עוד »