מטבח מומלץ לילדים – מתי לקנות מטבח וכיצד בוחרים

פריט אהוב מאוד בקרב קבוצות הורים לילדים הוא מטבח צעצועים. הפופולריות שלו נובעת מהעובדה שהוא ממלא תפקיד משמעותי בהתפתחות הילדים. בנוסף, מדובר במשחק עמיד שניתן להעביר מילד אחד לשני, מה שהופך אותו להשקעה כדאית.

עם העלייה בביקוש למטבחי צעצועים, יותר יצרנים ומוכרים החלו להציע מגוון רחב של גדלים ועיצובים. מטבחי צעצוע אלו מגיעים עם אלמנטים שונים המספקים לילדים חוויה מציאותית של עבודה במטבח בדומה להוריהם. זה לא רק משפר את זמן המשחק שלהם, אלא גם מסייע בפיתוח הכישורים הקוגניטיביים והחברתיים שלהם.

מדוע לקנות מטבח צעצוע לילדים?

שפע של יתרונות מגיעים עם מטבחי צעצוע, במיוחד עבור ילדים קטנים. ראשית, הם מאפשרים לילדים לחקות את הבישול של הוריהם בסביבה בטוחה ומהנה, ומספקים להם את הכלים והמיומנויות הדרושים לעתיד. שנית, צעצועים אלה עוזרים לילדים ללמוד על המבנה והרכיבים של מטבח אמיתי, במיוחד כאשר הצעצוע מעוצב על פי מטבח אמיתי. שלישית, משחק עם מטבחי צעצועים מצית את דמיונם של הילדים, ומאפשר להם לחקור ולהתנסות בתרחישים שונים. לבסוף, מטבחי צעצוע יכולים להקל על אינטראקציה חברתית בין הילדים בזמן המשחק, ולעזור להם לפתח מיומנויות בינאישיות חיוניות שישמשו אותם היטב במצבי חיים שונים.

הכנו עבורכם רשימה קצרה אך איכותית של המטבחים המומלצים ביותר לילדים.

כיצד בוחרים מטבח מומלץ לילדים

בחירת מטבח צעצועים מתאים לילדכם דורשת התייחסות מדוקדקת למספר גורמים. אלה כוללים את גודל המטבח ומיקומו, המשקל והניידות של המטבח, סגנון ותכולת המטבח והחומרים המשמשים להכנתו. חשוב לוודא שהמטבח עשוי מחומרים בטיחותיים העומדים בכל תקני הבטיחות הנדרשים.

חומרים ועיצוב

מטבח לפעוטות הוא משהו שתרצו להחזיק מעמד לאורך שנים, אז חפשו אחד שעשוי מחומרים איכותיים ועמידים. רוב מטבחי המשחק עשויים מעץ או פלסטיק כבד – שניהם מציעים יתרונות שונים. מטבחי משחק מעץ הם אסתטיים ועמידים; ואילו ערכות פלסטיק הן קלות משקל וקל לשמור על ניקיון.

גודל

מטבחי משחק תופסים הרבה מקום, אז תמיד למדוד את השטח שלך ולבדוק את מידות המוצר לפני ביצוע הרכישה. חשוב גם לקחת בחשבון את הגובה של ילדך בהשוואה למטבח!

אינטראקטיביות ואביזרים נלווים

תכונות אינטראקטיביות – כמו ידיות מסתובבות או טבעות כיריים זוהרות – המחקות מטבח אמיתי עוזרות להגביר עניין ומעודדות מיומנויות חדשות. תוודאו שהמטבח מגיע עם סט כלים מותאם (ניתן לרכוש גם בנפרד) הכולל מחבתות, אוכל משחק, כלים וצלחות כדי שישלבו במשחק הדמיוני שלהם.

מטבח מומלץ לילדים

מטבח ילדים איקאה

מטבח המשחקים של איקאה הוא אייקוני בפני עצמו – ואנחנו יכולים להבין למה. קטן אך מעוצב בצורה מושלמת, הוא מתאים בדיוק לאסתטיקה עיצובית מודרנית. מסגרת העץ כוללת כיור שקוע, מיקרוגל, תנור משחק וכיריים עם אורות. בנוסף, ניתן לכוונן את גובה הרגל לשלושה מצבים, כך שהוא באמת גדל עם ילדכם.

פרטים באתר איקאה

מטבח מעץ לילדים מבית Theo Klein Miele

מטבח מעץ לילדים עם אורות וצלילים, תנור, מיקרוגל , כיור בנוסף לאביזרי משחק נוספים. המטבח מעוצב בדיוק כמו מטבח אמיתי עם אפקטים של אור וקול לחווית משחק ריאליסטית המשולבת במשחקי דמיון מהנים.

המטבח עשוי שדרת עץ מסוג MDF וכולל שטח אחסון לכלים והאביזרים.

• גובה: 91 ס"מ
• רוחב: 70 ס"מ
• עומק: 30 ס"מ
• משקל: 7.78 ק"ג

למחירים והזמנות

מטבח מפואר מעץ לילדים מבית Theo Klein Miele

מטבח מעץ מפואר לילדים עם אורות וצלילים, תנור, מיקרוגל , כיור ומכונת אספרסו בנוסף לאביזרי משחק נוספים. המטבח מעוצב בדיוק כמו מטבח אמיתי עם אפקטים של אור וקול לחווית משחק ריאליסטית המשולבת במשחקי דמיון מהנים.

המטבח עשוי שדרת עץ מסוג MDF וכולל שטח אחסון לכלים והאביזרים.

• גובה: 101 ס"מ
• רוחב: 83.5 ס"מ
• עומק: 30 ס"מ
• משקל: 10 ק"ג

למחירים והזמנות

מטבח השף הקטן מבית Pit Toys – צבע לבן

במטבח השף הקטן יחכו לילדכם תנור, קולט אדים, ארון שירות, מדפים, כיריים וכמובן – כיור לניקוי כל הכלים בסוף המשחק. כל המוצרים בערכה מדמים בצורה מושלמת (ובטוחה) את פעילות הגרסאות האמיתיות שלהם.

גובה: 90 ס"מ
רוחב: 76 ס"מ
עומק: 32 ס"מ

למחירים והזמנות

מטבח מושלם לילדים מבית Hape All-in-1

אם המקום והמחיר אינו פטקור, המטבח הזה מדמה מטבח באופן מדויק. ילדים יאהבו את המטבח הרב-תכליתי הזה, הכל ב-1, ואת מגוון המכשירים והתכונות המקסימים שלו. כולל מנורה שניתן לכוון וצליל "מוכן" אותנטי של מיקרוגל. המטבח כולל מיקרוגל, תנור, כיריים, כיור, מדף, עציצים, כלי בישול וספלים.

גובה: 97 ס"מ
אורך: 97 ס"מ
עומק: 37 ס"מ

למחירים והזמנות

באיזה גיל לקנות מטבח לילדים

אחת ההתבלטיות שחוזרות על עצמה היא מתי לקנות מטבח ראשון לילדים? האם בגיל שנה? גיל שנתיים? או כשהם גדולים יותר. בגיל שנה פעוטות יכולים לעסוק במשחקי תפקידים דמיון בסיסיים כמו העמדת פנים שהם מבשלים והגשת יצירותיהם לאמא או לאבא. אך גם אם הם לא ממש בשלב זה, תינוקות עדיין יכולים לשבת ולשחק בסט מטבח צעצוע, מה שעוזר לטפח מיומנויות מוטוריות עדינות.

כדי להבטיח שמטבח משחק בטוח לגיל ולשלב ההתפתחות של ילדכם, בדקו תמיד את הנחיות הגיל של היצרן.

מוצרים מומלצים נוספים

מחפשים מוצרים נוספים?

כתבו לנו ונעזור לכם בחיפוש!