כסאות בטיחות מומלצים לשנת 2024

כדי להסיע ילד ברכב בצורה בטוחה, נוחה וחוקית, חובה על כל זוג שבבעלותו רכב לרכוש מושב בטיחות. זה מאפשר לילד לשבת או לשכב בנוחות, מהודק היטב, ומונע מהילד לעמוד או לזוז בדרכים שעלולות לפגוע בו. בדרך זו, ההורים יכולים להירגע במהלך הנסיעה בידיעה שילדם מוגן ובטוח, בעוד הילד יכול ליהנות מהנסיעה ולספוג את הנוף, נוסעים אחרים והוריהם.

מה בכתבה?

מדי שנה מוצגים בשוק דגמים חדשים של מושבי בטיחות לתינוקות, המתהדרים בתכונות חדשניות המבטיחות בטיחות ונוחות משופרות לתינוקות תוך שהם ידידותיים יותר למשתמש. חברות שונות המייצרות ומוכרות מושבי תינוק משיקות דגמים חדשים מדי שנה, בין אם בסדרות הקיימות ובין אם בסדרות חדשות לחלוטין. בדרך כלל, דגמים חדשים אלה מצוידים בתכונות מתקדמות יותר מאשר גרסאות קודמות, והם מעוצבים בצורה מסוגננת יותר גם כן. למרות שדרוגים אלה, ההתמקדות נותרה בהבטחת בטיחותם ונוחותם של התינוקות.

איך לבחור כיסא בטיחות חדש?

כאשר מעוניינים לרכוש מושב בטיחות חדש לתינוק, חשוב לקחת בחשבון ארבעה פרמטרים עיקריים מבלי להתפשר על אף אחד מהם.

ראשית, בטיחות היא הגורם החשוב ביותר. חובה לוודא כי הכיסא עומד בתקנים המחמירים ביותר, קיבל ציונים גבוהים במבחני בטיחות ובעל כל מאפייני הבטיחות הנדרשים.

שנית, נוחות היא גם חיונית. חשוב לבדוק אם המושב נעים ונוח, ואם הריפוד נעים למגע עבור התינוק. כיסא נוח יקל על התינוק להירדם.

שלישית, להעריך את הרכבת הכיסא ואת הפונקציונליות, כולל קלות החיבור למושב הבטיחות ואת היכולת להסיר אותו ולהזיז אותו ביעילות.

לבסוף, ניקיון הוא גורם מכריע נוסף שיש לקחת בחשבון. יש צורך להסיר את הריפוד ולנקות אותו מעת לעת.

בעת רכישת מושב בטיחות חדש עבור התינוק שלך, זה חיוני כדי לשקול את כל הפרמטרים האלה כדי להבטיח את הבטיחות והנוחות הגבוהה ביותר עבור הילד שלך.

כסא בטיחות משולב בוסטר ˚360 דגם LYB מבית BabySafe

כיסא בטיחות משולב בוסטר מסתובב, רב שלבי מבית BabySafe, הכיסא מתאים מגיל לידה ועד משקל 36 ק"ג (גיל 8 בערך) ומאפשר הכנסה והוצאה של התינוק בקלות ובנוחות ע"י סיבוב כיסא לכיוון הדלת. 

גיל – חצי שנה עד 18 ק"ג.
מתאים נגד כיוון הנסיעה  – עד גיל 4.
משקל – 8.3 ק"ג
בטיחות – הכסא מגיע עם תקן אירופאי ובעל תוקף של 7 שנים מיום השימוש הראשוני במוצר
משענת – מערכת שינוי מצבי שכיבה / ישיבה בעלת 4 מצבים הניתנים לכיוונון גם לאחר חיבורו לרכב.
ריפוד – רך ונעים עם כרית מרופדת
חיבור – מערכת איזופיקס.

מחיר: 459 ש"ח.

לחצו כאן לרכישה

כסא בטיחות משולב בוסטר Britax One4Life

כיסא בטיחות משולב בוסטר Grow With You היחיד בעולם המשלב טכנולוגיית קליקטייט Clicktight להידוק אופטימלי למושב גם בשלבים בהם מערכת ה ISOFIX מעבר לטווח המשקל המותר בשילוב עם מערכת ה SAFE CELL המנמיכה את מרכז מימד הכובד של ילדכם בשעת תאונה ומערכת הגנת ראש וצד בעלת גובה משתנה דגם חדש שהחליף את דגם הפרונטיר המוצלח עם חיזוק נוסף לגב הבוסטר ובדים אלסטיים חדשים, רכים יותר למגע ועמידים יותר בד STAYCLEAN בטכנולוגיית ננוטקס דוחה כתמים וזיעה, קל לניקוי באמצעות ניגוב.

גיל – מגיל לידה ועד גיל 10.
מתאים נגד כיוון הנסיעה  – ניתן להתקנה נגד כיוון הנסיעה במצב כסא בטיחות לתינוקות מגיל לידה ועד 22 ק"ג.
משקל – 13.6 ק"ג
בטיחות – הכיסא בטכנולוגיית ClickTight המתקדמת של BRITAX המדורגת במקום הראשון במבחני הריסוק.
משענת –  9 מצבי שכיבה / ישיבה.
ריפוד –מושב הבטיחות מגיע עם בד אורגני מעכב בעירה כחלק מהבד, ללא הוספת חומרים מעכבי בעירה כימיים, לכן ניתן לכבס גם במכונת כביסה בלי לאבד את תכונת עיכוב הבעירה בבד המושב. ריפודי הכיסא ניתנים להסרה בקלות לכביסה.
חיבור – מערכת איזופיקס.

מחיר: 1,512 ש"ח.

לחצו כאן לרכישה

כסא בטיחות משולב בוסטר Cybex Eternis S – כולל מערכת לשכחת ילדים

כסא בטיחות משולב עם מערכת הבטיחות SensorSafe 2.0 למניעת שכחת ילדים ברכב Cybex Eternis S.

גיל – מגיל לידה ועד גיל 10 (משקל 54).
מתאים נגד כיוון הנסיעה  – ניתן להתקנה נגד כיוון הנסיעה במצב כסא בטיחות לתינוקות מגיל לידה ועד 18 ק"ג.
משקל – 11.8 ק"ג
בטיחות – כסא הבטיחות לתינוק Eternis S מציע מערכת הגנה על צידי מושב הבטיחות להגנה מפגיעות צד (L.S.P system( אשר יכולה להפחית את ההשפעה של פגיעות צד ב 25% כאשר נעשה בה שימוש נכון
תפס משענת הראש מאפשר 3 מצבים שונים שמסייעים ביישור ראשו וצווארו של התינוק למנח בטוח ובכך עוזר במניעת נפילת ראש התינוק קדימה בזמן השינה שלו תוך כדי הנסיעה.
משענת –  משענת ראש מתכווננת 12 מצבים, מערכת הגנה מפגיעות צד.
ריפוד –  כיסויי בד חיצוניים נשלפים ניתנים לכיבוס במכונה בטמפ' 30 מעלות.
חיבור – מערכת איזופיקס.

מחיר: 1,512 ש"ח.

לחצו כאן לרכישה

כתבו לנו בתגובות אם תרצו סקירה של כסאות נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא באתר

רוצים לדבר איתנו?

עוד באתר בייביטוק

הזמנת תחתונים לילדים

מי שצריכה תחתוני בנות מעולים, ממש יפים וגם זולים. הגדולה שלי היתה איתם שנתיים ועכשיו אני מעבירה לקטנה. שימו לב שהמידות קטנות אז קחו מידה

קרא עוד »
אריזת ציוד לחופשה עם תינוק

רשימת ציוד לחופשה עם תינוק

הנה רשימה של ציוד תינוקות חיוני לחופשה, הכוללת פריטים כלליים ופריטים ספציפיים לטיסה: פריטים כלליים פריטים ספציפיים לטיסה טיפים לאריזת ציוד לתינוק לחופשה אני מקווה

קרא עוד »
קסילופון

השוואת קסילופונים לפעוטות

קסילופון הוא כלי נגינה פשוט וקל לנגינה, אך הוא יכול לייצר מגוון רחב של צלילים. בשל כך, הוא נחשב לכלי נגינה מצוין לילדים, כולל תינוקות.

קרא עוד »