בגדי הנקה – איפה לקנות בגדים לאמא המניקה?

בגדים להנקה מעניקים שקט נפשי ומאפשרים להניק בכיף ושלווה וזה דבר נהדר. ריכזנו לכם המלצות על מקומות מעולים לקנות בגדי הנקה על מנת לעבור את תקופת ההנקה בנעימים.

מה בכתבה?

כל רופא יגיד לכן כי הנקה היא אולי אחד הדברים הטובים ביותר שאפשר לתת לתינוק שלכן. הנקה מעניקה כוחות לתינוק, שומרת עליו בריא, מפתחת אותו מכל הבחינות ומסייעת המון לתינוקך. ההתפתחות של מערכת החיסון של תינוקות טובה יותר כאשר הם יונקים. הנקה תורמת גם לחיזוק הקשר הרגשי בין האם והתינוק. הנקה יכולה גם לסייע בחוסן הרגשי והפיזי של התינוק. בעקרון מומלץ להניק מרגע הלידה ועד שאת והתינוק מוכנים להפסיק עם ההנקה (יש אימהות שמניקות עד גיל שלוש, אך רובן מפסיקות את ההנקה בשנת החיים הראשונה או השנייה). העניין הוא שלא תמיד הנקה היא קלה לאם. בטח בהתחלה. הנקה לא תמיד תצליח באופן חלק בפעם הראשונה או בפעם העשירית אפילו. בשביל שההנקה תצליח על האם להיות רגועה ונינוחה. גודש של חלב בשדיים יכול לגרום לדלקת אצל האם ובנוסף לכך יש אימהות שההנקה קשה להן בגלל סיבות רגשיות או סיבות פיזיות. בגדי הנקה מסייעים לאם להניק את התינוק באופן קל ונגיש – כי היא לא צריכה להוריד את כל החולצה והחזייה שלה כאשר היא לובשת אותם.

בגדים להנקה

בגדים להנקה מעניקים שקט נפשי ומאפשרים להניק בכיף ושלווה וזה דבר נהדר. כיום יש חנויות המתמחות בבגדי הנקה ואם אתן קונות בגדי הנקה בהחלט יתכן כי כדאי לכם לבקר באתרים של חברות אלו וזאת מכיוון שהן מוכרות בגדים מעולים, במחיר שפוי ועם איכות עצומה. יש הבדל בין בגדים שמיועדים לשמש בזמן הנקה ובין בגדי נשים רגילים – בגישה לחזה בצורה שתשמור על פרטיות האם.

מה חשוב שיהיה בבגדי הנקה?

רצוי מאוד שבגדי הנקה יהיו עשויים מחומרים טבעיים כמו כותנה למשל ולא מחומרים סינתטיים. בגדי הנקה טובים יאפשרו לאם מרחב נשימה ולא ילחצו על החזה שלה. עוד חשוב שתהיה אפשרות בבגד הנקה להסיר חלק ממנו כאשר רוצים להניק ולחבר את אותו החלק בחזרה בסיום ההנקה.

חשוב לדעת שיש גם חזיות מיוחדות להנקה וגם חולצות מיוחדות להנקה. שילוב של לבישת שני סוגי הבגדים יחד – מקל על האם להניק במקומות ציבוריים תוך שמירה על פרטיותה כמו בתי קפה, מסעדות, קופות חולים, מרכזי קניות ועוד.

איפה מומלץ לקנות בגדי הנקה?

את בהחלט יכולה לקנות בגדי הנקה באינטרנט – אבל חשוב שתמדדי באופן פיזי לפחות חזיית הנקה אחת וחולצת הנקה אחת, בשביל שתדעי מה המידה והדגם שהכי נוחים לך. כיום ניתן לקנות בגדי הנקה ברשתות בגדים מובילות כמו:

  • H&M
  • זארה
  • אבישג ארבל
  • דלתא
  • שילב

וגם באתרי אינטרנט כמו:

  • לטיפה
  • אורדמן
  • נקסט
  • שיין
  • פמינה

אחרי שתדעי מה המידה שאת צריכה בבגדי ההנקה שלך, תוכלי לקנות גם בגדי הנקה יד שנייה. גם אחרי שאת מסיימת להניק את התינוק שלך – לא כדאי לך למסור הלאה את בגדי ההנקה שלך, אלא לשמור אותם להיריון ולתינוקות הבאים.

סינר הנקה

סינר הנקה הוא אמצעי נהדר לשמור על הפרטיות שלך בזמן ההנקה.

חשוב לבחור סינר הנקה 100% כותנה על מנת שיהיה נוח למגע לאמא ולתינוק.

לחצי כאן לרכישה

סינר הנקה 100% כותנה מבית Mom & B

סינר הנקה מבית Nino – דיסקו

סינר הנקה

דגשים לקניית בגדי הנקה

אם את לא בטוחה איזה מידת חזייה או מידת חולצה את צריכה בחזיית או חולצת הנקה – את יכולה לבחור להתייעץ עם מדריכת הנקה בנוגע לסוג הבגד והמידה שכדאי לך לקנות. בכלל בימים ובחודשים הראשונים לאחר הלידה כל הגוף של היולדת רגיש יותר יש נשים אחרי לידה בוחרות לא ללכת עם חזייה – כי זה גורם להן לכאב וגירוי. במידה ואת בוחרת ללכת עם חזייה, מומלץ לבחור חזייה ללא ברזלים.

התינוק יהיה צמוד אליך אחרי הלידה, אז הטיף הזה הוא בשבילך גם אם את מתכננת להניק וגם אם לא. התינוק שלך רק נולד והוא מאוד רגיש לסביבה שלו. לכן מומלץ לנקוט באמצעי הגיינה גבוהים מהרגיל. קנית בגד חדש? מומלץ להעביר אותו כביסה לפני שאת לובשת אותו. תשימי לב באיזה אבקת כביסה ומרכך כביסה את משתמשת בכיבוס הבגדים האלו – כי חומרים כימיים חזקים שיש ברובם יכולים לגרום לך או לתינוק שלך לפריחה, גירוד, גירוי ואלרגיה.

בגדי הנקה הם פריט שיכול להפוך את איכות החיים שלך ושל תינוקך להרבה יותר נוחים וקלים מבחינה פרקטית. בסופו של דבר – שלך נוח גם לתינוק שלך נוח. שלך טוב גם לתינוק שלך טוב. אין נכון או לא נכון בבגדי הנקה או באופן בו צריך להניק. לכל אם ולכל אישה יש את ההעדפות האישיות שלה ואת מה שהכי נוח ומתאים לה.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא באתר

רוצים לדבר איתנו?

עוד באתר בייביטוק

הזמנת תחתונים לילדים

מי שצריכה תחתוני בנות מעולים, ממש יפים וגם זולים. הגדולה שלי היתה איתם שנתיים ועכשיו אני מעבירה לקטנה. שימו לב שהמידות קטנות אז קחו מידה

קרא עוד »
אריזת ציוד לחופשה עם תינוק

רשימת ציוד לחופשה עם תינוק

הנה רשימה של ציוד תינוקות חיוני לחופשה, הכוללת פריטים כלליים ופריטים ספציפיים לטיסה: פריטים כלליים פריטים ספציפיים לטיסה טיפים לאריזת ציוד לתינוק לחופשה אני מקווה

קרא עוד »
קסילופון

השוואת קסילופונים לפעוטות

קסילופון הוא כלי נגינה פשוט וקל לנגינה, אך הוא יכול לייצר מגוון רחב של צלילים. בשל כך, הוא נחשב לכלי נגינה מצוין לילדים, כולל תינוקות.

קרא עוד »